Kılavuz
Ana Sayfa
Bologna Süreci
Temel Bilgiler
Bologna Süreci Nedir?
Eylem Başlıkları
Bologna Süreci'nin İşleyişi
Bologna Süreci Üyeleri-Ülkeler ve Kuruluşlar
Bologna Süreci Üyelik Kriterleri
Temel Bildirgeler ve Gelişmeler
Sorbonne Bildirgesi (1998)
Bologna Bildirgesi (1999)
Prag Bildirgesi (2001)
Bergen Bildirgesi (2005)
Leuven Bildirgesi (2009)
Berlin Bildirgesi (2003)
Londra Bildirgesi (2007)
Budapeşte-Viyana Bildirgesi (2010)
Bükreş Bildirgesi (2012)
Erivan Bildirgesi (2015)
Diğer Bildirgeler
Magna Charta Universitatum (Eylül 1998)
Salamanca Bildirgesi
Graz Bildirgesi
Glasgow Bildirgesi
Göteborg Bildirgesi
Lüksemburg Bildirgesi
2009 Dünya Yükseköğretim Konferansı Bildirgesi
Durum Değerlendirme Raporları
Bologna Durum Değerlendirme Raporu-Bergen 2005
Bologna Durum Değerlendirme Raporu-Londra 2007
Bologna Süreci Uygulama Raporu 2012
Bologna Durum Değerlendirme Raporu-Leuven 2009
Bologna Süreci Uygulama Raporu 2015
Ulusal Raporlar
Bologna Ülkeleri Ulusal Raporları
Türkiye Ulusal Raporları
EUA Trends Raporları
Trends I Raporu
Trends II Raporu
Trends III Raporu
Trends IV Raporu
Trends V Raporu
Bologna Süreci Ana Faaliyet Alanları
Diploma ve Derecelerin Tanınması
Kalite Güvencesi
Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi
Öğrenci Katılımı ve Sosyal Boyut
Bologna Uzmanları Ulusal Takım Projeleri
2008-2009 Dönemi Bologna Uzmanları Ulusal Takımı Projesi
2009-2011 Dönemi Bologna Uzmanları Ulusal Takımı Projesi
2011-2013 Dönemi Bologna Uzmanları Ulusal Takımı Projesi
Diploma Eki 8. Bölüm Güncellemesi
Yükseköğretim Kurumları Bologna Eşgüdüm Komisyonu Çalışma İlkeleri
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ)
Ulusal Europass Merkezi
66 Soruda Bologna Süreci Uygulamaları
Bologna Kurumsal
Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK) Çalışma İlkeleri
Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK) ve Bölüm AKTS Koordinatörleri
Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK) Yönergesi
Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK) TAKVİM
Ders Güncelleme Takvimi (2023-2024 Bahar Yarıyılı)
Bologna Kılavuzlar
Bologna Örnek Ders Formları
AKTS-İş Yükü Hesaplama Aracı
Bologna Bilgi Sistemi (BBS) Önceki Yıllar (2016/2017 - 2022-2023)
Derece Programları
Önlisans Programları
Lisans Programları
Yüksek Lisans Programları
Doktora Programları
Öğrencilerimize Genel Bilgiler
Barınma
Beslenme
Ulaşım
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Dış İlişkiler Ofisi
Sağlık Hizmetleri
Genel Sağlık Sigortası
Uluslararası Programlar
Öğrenme Olanakları
Değişim Öğrencileri İçin Pratik Bilgiler
Önceki Öğrenmenin Tanınması
Sosyal, Kültürel ve Sportif Aktiviteler
Engelli Öğrenciler
Staj
Öğrenci Kulüpleri
TR
EN
Üniversite Anasayfa
E-Kampus
TR
EN
Kılavuz
Ana Sayfa
Bologna Süreci
Temel Bilgiler
Bologna Süreci Nedir?
Eylem Başlıkları
Bologna Süreci'nin İşleyişi
Bologna Süreci Üyeleri-Ülkeler ve Kuruluşlar
Bologna Süreci Üyelik Kriterleri
Temel Bildirgeler ve Gelişmeler
Sorbonne Bildirgesi (1998)
Bologna Bildirgesi (1999)
Prag Bildirgesi (2001)
Bergen Bildirgesi (2005)
Leuven Bildirgesi (2009)
Berlin Bildirgesi (2003)
Londra Bildirgesi (2007)
Budapeşte-Viyana Bildirgesi (2010)
Bükreş Bildirgesi (2012)
Erivan Bildirgesi (2015)
Diğer Bildirgeler
Magna Charta Universitatum (Eylül 1998)
Salamanca Bildirgesi
Graz Bildirgesi
Glasgow Bildirgesi
Göteborg Bildirgesi
Lüksemburg Bildirgesi
2009 Dünya Yükseköğretim Konferansı Bildirgesi
Durum Değerlendirme Raporları
Bologna Durum Değerlendirme Raporu-Bergen 2005
Bologna Durum Değerlendirme Raporu-Londra 2007
Bologna Süreci Uygulama Raporu 2012
Bologna Durum Değerlendirme Raporu-Leuven 2009
Bologna Süreci Uygulama Raporu 2015
Ulusal Raporlar
Bologna Ülkeleri Ulusal Raporları
Türkiye Ulusal Raporları
EUA Trends Raporları
Trends I Raporu
Trends II Raporu
Trends III Raporu
Trends IV Raporu
Trends V Raporu
Bologna Süreci Ana Faaliyet Alanları
Diploma ve Derecelerin Tanınması
Kalite Güvencesi
Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi
Öğrenci Katılımı ve Sosyal Boyut
Bologna Uzmanları Ulusal Takım Projeleri
2008-2009 Dönemi Bologna Uzmanları Ulusal Takımı Projesi
2009-2011 Dönemi Bologna Uzmanları Ulusal Takımı Projesi
2011-2013 Dönemi Bologna Uzmanları Ulusal Takımı Projesi
Diploma Eki 8. Bölüm Güncellemesi
Yükseköğretim Kurumları Bologna Eşgüdüm Komisyonu Çalışma İlkeleri
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ)
Ulusal Europass Merkezi
66 Soruda Bologna Süreci Uygulamaları
Bologna Kurumsal
Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK) Çalışma İlkeleri
Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK) ve Bölüm AKTS Koordinatörleri
Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK) Yönergesi
Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK) TAKVİM
Ders Güncelleme Takvimi (2023-2024 Bahar Yarıyılı)
Bologna Kılavuzlar
Bologna Örnek Ders Formları
AKTS-İş Yükü Hesaplama Aracı
Bologna Bilgi Sistemi (BBS) Önceki Yıllar (2016/2017 - 2022-2023)
Derece Programları
Önlisans Programları
Lisans Programları
Yüksek Lisans Programları
Doktora Programları
Öğrencilerimize Genel Bilgiler
Barınma
Beslenme
Ulaşım
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Dış İlişkiler Ofisi
Sağlık Hizmetleri
Genel Sağlık Sigortası
Uluslararası Programlar
Öğrenme Olanakları
Değişim Öğrencileri İçin Pratik Bilgiler
Önceki Öğrenmenin Tanınması
Sosyal, Kültürel ve Sportif Aktiviteler
Engelli Öğrenciler
Staj
Öğrenci Kulüpleri
Hepsini Daralt
|
Hepsini Genişlet
Doktora
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Biyoloji (Doktora)
Fizik (Doktora)
Gıda Mühendisliği (Doktora)
Kimya (Doktora)
Kimya Mühendisliği (Doktora)
Matematik(Doktora)
Orman Mühendisliği (Doktora)
Peyzaj Mimarlığı (Doktora)
GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ
Sanat ve Tasarım (Sanatta Yeterlik)
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Bilgi ve Belge Yönetimi(Doktora)
Coğrafya (Doktora)
Felsefe (Doktora)
İktisat (Doktora)
Political Sciences and International Relations in English (Doktora)
Tarih (Doktora)